Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Inlägg 44. Tors-Fre-Lör.

Av Elin Persson - 22 april 2011 21:36

Torsdag: Odent longerades. Annars en lugn dag..


Idag: Vaknade åtta, släppte ut djuren. Gick in och kollade tv, sen gick jag ut och mockade åt alla tre och fixade allt åt dem. Vid tolv - halv ett kom syrran så var vi ut på en tur med hästarna :)


Imorgon: Åker in till Sorf och hoppar en 80 och 90 cm bana. Ser väl hur de går då ;)


Nu ska jag kolla film, sen sova. Kort och tråkigt inlägg, men jag skriver iallafall :D


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Persson - 17 maj 2011 13:42

Av vissa anledningar har jag inte hunnit blogga på länge.   Vi har iallafall hunnit med tävling i hudik, tränat hoppning med en avfallning och även dressyrat och kommit framåt tillsammans. :)   Har hunnit med ganska mycket sen sist! Men nu sk...

Av Elin Persson - 23 april 2011 15:27


Var somsagt iväg på "tävling" klubb. En 80, 90 bana.   Han gick faktiskt riktigt bra dock lite rädsla av honom bara.   I 80:n - Vi hade 8 fel.  Noll fel på hinder och tid men baraa för att han slängde sig åt fel håll då han var rädd för något...

Av Elin Persson - 20 april 2011 19:29

Har nyss gjort klart i stallet och kommit hem från träningen :) Gick faktiskt förvånansvärt bra. Började med att galoppera över två bommar. Sedan hoppade vi en serie. Han gick faktiskt fint de sista två gångerna och det kändes bra =)   Nu ska jag...

Av Elin Persson - 20 april 2011 13:58


Behöver hjälp! Ska jag fynda detta schabrak eller inte ?? Det är fint, men dock grått.. Använder mest blått , men kan vara snyggt med andra färger också. Vad tycker ni ??     Ikväll ska jag träna, fast jag är sjuk.. Blir en väldigt lugn tr...

Av Elin Persson - 18 april 2011 16:30

Har jätte mycket saker till salu! Något ni är intresserad av så hör av er. :)                                                   JW tröja v-ringad Strl. S   KL väst lillehammer (stavning) Strl. S    KL ridbyxor "jeans" strl. S    ...

Presentation


Tjena! Jag heter Elin, är snart 17 år och mitt liv består mest av hästar!

Här kan ni läsa om djuren osv. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards