Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Inlägg 36. Wiiho!

Av Elin Persson - 13 april 2011 19:29

På något vis har jag längtat till inlägg 36! Ingen aning varför..

I alla fall, nyss varit ute och ridit barbacka 15-20min. Jobbade med skänkelvikningar och det släppte för vänster skänkel faktiskt.. Men höger har vi dock svårare med, mest jag som krånglar till det. Men träna, träna!!


Ska slänga mig i duschen nu, sen ta en alvedon och lägga mig. Kliver upp halv fyra imorgon och fixar stallet, sedan vidare till Styvje vid halv fem och vid sex åker vi mot Gävle (lervik) för Horse Festival. Hihi, kommer nog bli kul :) dock en väldigt lång dag kan jag tänka mig.. Men vad gör man inte för hästar hela dagen?


 


Ha en gr8 torsdag för det ska jag ha, trots öroninflammation och smutt av halsfluss!


/E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Persson - 17 maj 2011 13:42

Av vissa anledningar har jag inte hunnit blogga på länge.   Vi har iallafall hunnit med tävling i hudik, tränat hoppning med en avfallning och även dressyrat och kommit framåt tillsammans. :)   Har hunnit med ganska mycket sen sist! Men nu sk...

Av Elin Persson - 23 april 2011 15:27


Var somsagt iväg på "tävling" klubb. En 80, 90 bana.   Han gick faktiskt riktigt bra dock lite rädsla av honom bara.   I 80:n - Vi hade 8 fel.  Noll fel på hinder och tid men baraa för att han slängde sig åt fel håll då han var rädd för något...

Av Elin Persson - 22 april 2011 21:36


Torsdag: Odent longerades. Annars en lugn dag..   Idag: Vaknade åtta, släppte ut djuren. Gick in och kollade tv, sen gick jag ut och mockade åt alla tre och fixade allt åt dem. Vid tolv - halv ett kom syrran så var vi ut på en tur med hästarna :)...

Av Elin Persson - 20 april 2011 19:29

Har nyss gjort klart i stallet och kommit hem från träningen :) Gick faktiskt förvånansvärt bra. Började med att galoppera över två bommar. Sedan hoppade vi en serie. Han gick faktiskt fint de sista två gångerna och det kändes bra =)   Nu ska jag...

Av Elin Persson - 20 april 2011 13:58


Behöver hjälp! Ska jag fynda detta schabrak eller inte ?? Det är fint, men dock grått.. Använder mest blått , men kan vara snyggt med andra färger också. Vad tycker ni ??     Ikväll ska jag träna, fast jag är sjuk.. Blir en väldigt lugn tr...

Presentation


Tjena! Jag heter Elin, är snart 17 år och mitt liv består mest av hästar!

Här kan ni läsa om djuren osv. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards